דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


מאמר זה נועד למי שיש דף אוהדים, דף עסקי. 

מאת    [ 01/11/2015 ]

מילים במאמר: 442   [ נצפה 3509 פעמים ]

מאמר זה נועד למי שיש דף אוהדים, דף עסקי, ולמי שמקדם את העסק שלו, את אומנותו דרך הפייסבוק.

או כל דבר אחר אותו הוא מעוניין לפרסם, לשווק ולהפיץ.

בכל דף ישנה מטרה ראשונית ברורה למקים הדף, להשיג אוהדים.

הגיוני, מקובל, זה פרצופו של הדף של העסק

זה החינוך שמרק צוקרברג הנחיל לנו

יש לך הרבה אוהדים "אתה מקובל" איזה כיף. 

אבל למען האמת המציאות מראה שכמות האוהדים אינה אפקטיבית תצפו בדפים של 2000 אוהדים לדוגמה ותראו 4 לייקים לאיזה פוסט. זה הגיוני?....לא-

ישנם כמובן דרכים רבות להשיג אוהדים -

אתמקד בשלושה

הראשנה: הזמנת חברים מהפרופיל האישי

השניה: פרסום ממומן זה דרכה של הפייסבוק להרוויח כמובן

השלישית: לקנות בכסף 1000 אוהדים ב 200 ש'ח 

אתיחס לשלושת האופציות העומדת לרשותנו.

הראשונה: הזמנת החברים הקימים מהפרופיל האישי זו הפעולה הבסיסית והמתבקשת ביותר ויש להתחיל איתה. והיא המומלצת ביותר מכל האופציות, היות שמכאן מתחיל תהליך "הפה לאוזן" של פייסבוק

 

השניה: מומלצת למי שבאמת יודע בודאות את קהל היעד שלו ע'י פילוח נכון ואפקטיבי לקהל לקוחותיו. וזו אופציה שפויה למי שמעוניין להשקיע וכמובן יודע ומכיר את המטריה של פרסום בפייסבוק

כי טעות אחת בפילוח תחומי העיניין והמיקומים הגאוגרפים מביאה כמות לייקים לא

,אפקטיבים וחסרי כל צורך רלבנטי לשם הצלחת העסק. לכן ישנו צורך ולמידה מדוקדקת כיצד לעשות זאת בצורה אפקטיבית ולא לייצר כמות אוהדים לא איכותיית

סליחה על הביטוי , אבל זה כך, למען האמת

הדף נראה טוב "אם יש המון מעיריצים אז בטח הדף שווה משהוא" כך חושב האספסוף

הכי חשוב זה אוהדים רלבנטים, אוהדים איכותיים אשר באמת מתאימים לנושא המדוייק שלשמו הקמנו דף זה - וכך בכל פוסט בכל פנייה, הלקוחות, האוהדים שלך, יותר מכירים את

העסק ועבודתכם מקבלת משמעות יתרה ולא רק " שאפוני" ברור, יופי

השלישית: היא האופציה שמרבית בעלי העסקים ובעלי הדפים משתמשים בה.

כן. מתפלאים...אין מה לעשות, השחיתות קיימת גם בפייסבוק ולא רק מחוצה לו.

בעייני זו האופציה הבזויה ומה שגם דפים אלה לא מחזיקים זמן,

היות והאדם שעושה זאת משריש מירמה לעסק וחוסר קהל איכותי

לא עושה את עבודת השיווק הנכונה לא שווה את הכסף ולא שווה את המאמץ

-------------------------------

סיכום: לא משנה כמות הקהל שקימת לך, אלה איכותם בלבד!

מה שחשוב שהקהל שלך יהיה אפקטייבי ונכון לעסק שלך! זה מה שיכניס את תזרים המזומנים בסופו של יום וזה מה שימתג אתכם כמי שאתם רוצים להיות.

ולגבי הלייקים, גם כן אותו הדבר. חשוב שהלייקים יהיו מאנשים שהם רלבנטים עבורך.

.אנשים שאתה באמת מדבר אליהם, באמת נוגע בהם

זו לא הכמות זו האיכות.

ובמקרה זה איכות הלייק שווה יותר מכמות הלייק. 

if you like post like

שי בן שבת: סופר ומנחה לפתיחת אפשרויות חדשות בחיים. מאמן ומטפל באומנים וביזמים שיוכלו להביא את הגדולה שלהם ואת העבודה שלהם לעולם.


 


 




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשיבות היוגה לאיזון אורח חיים יושבני  -  מאת: מיכל פן מומחה
היתרונות של עיצוב בית בצורת L -  מאת: פיטר קלייזמר מומחה
לגלות, לטפח, להצליח: חשיבות מימוש פוטנציאל הכישרון לילדים עם צרכים מיוחדים -  מאת: עמית קניגשטיין מומחה
המדריך לניהול כלכלת משק בית עם טיפים ועצות לניהול תקציב -  מאת: נדב טל מומחה
חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים.. תחשבו שוב -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב